کامالا هریس: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است-راهبرد معاصر
لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه مأموریت سفیر انگلیس در ایران به پایان رسید واکنش ایران به بیانیه نماینده گوترش درباره یمن هشدار مسئولان صهیونیست نسبت به ورود اسرائیل به جنگ با حزب‌الله لبنان شهادت یکی از رهبران اسیر حماس در زندان‌های رژیم صهیونیستی حزب‌الله بار دیگر جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد کامالا هریس: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است انفجار در پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق عقب‌نشینی کاخ سفید از ادعای نتانیاهو درباره ایران واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش!

کامالا هریس: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است

معاون رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با نتانیاهو با تروریستی خواندن جنبش مقاومت اسلامی حماس، بر حمایت بی چون و چرای خود از رژیم اشغالگر اسرائیل تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهور ی آمریکا پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، همانند تمامی مقامات آمریکایی بر «تعهد» خود به رژیم اشغالگر اسرائیل و امنیت این رژیم تأکید کرد.

 

او گفت که به نتانیاهو این اطمینان خاطرا را داده است که از اسرائیل حمایت خواهد کرد. هریس همچنین جنبش حماس را «سازمان تروریستی بی‌رحم» خواند و مدعی شد که حماس آغازگر جنگ در روز 7 اکتبر بوده است. 

 

نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ماه اکتبر پیش رو درباره جنگ غزه نیز گفت که در دیدار با نتانیاهو خواستار پایان این جنگ شده است.

 

کامالا هریس افزود: «اکنون زمان پایان جنگ به طریقی است که مردم فلسطین بتوانند حق خود برای آزادی، کرامت و تعیین سرنوشت را به دست آورند، به کسانی که خواستار آتش‌بس و صلح هستند می‌گویم که من شما را می‌بینم و به حرف‌هایتان گوش می‌دهم».

 

او همچنین راه‌حل دو دولتی را تنها راه تضمین آزادی، امنیت و آسایش فلسطینی‌ها عنوان کرد و با این حال گفت که تصور به ثمر نشستن چنین راه‌حلی دشوار است اما تنها راهی است که بقای رژیم اسرائیل را تضمین می‌کند.

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا سپس مدعی شد که در دیدار با نتانیاهو در خصوص تعداد بالای کشته شدگان غیرنظامی در غزه ابراز نگرانی کرده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده